Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Hodnotenie Nefarie mi stale vykuzli usmev na tvari :)
Mestečko South Park (1997)
Takze som sa dal na maraton zvaný South Park. 1. SERIES - narozdiel od vacsiny inych serialov, ktoré začínajú nenápadne a kvalita este nie je taká než v dalších seriách, tak South park tasí hned od prvej časti všetky najsilnejsie tromfy! Kazdá z trinástich častí je absolútny kult, pri ktorých som bol donútený k vymene spodneho prádla. Gejzír nápadov a nechutnosti, a to mám predsa rad. Highlights: prasa, starý otec, hajzelhof, cundra, zombies, satan vs. jeziš
Priatelia (1994)
Frasier (1993)
Genialny sitcom :) Nič iné sa tu neda napisat.
Mr. Bean (1990)
Akty X (1993)
Putovanie s dinosaurami (1999)
Mladé ninja korytnačky (1987)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Jeden z TOP hraných seriálov, a to aj napriek o niečo slabšej 8. sérií. Každá postava je proste TOP!!! PS: náhradníčka za sexy Laurie je NESKUTOČNE zle zahratá postava :-D