Posledné recenzie (1 008)
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Edwardsova verzia (2014) je pre mna totálny nedocenený majstrštyk a za tych 10 rokov sme sa veru posunuli niekde uplne inam. Prim tentokrat hraju farbičky (ružova dominuje!), dej po lobotomií, množstvo nelogickosti, všadepritomné efekty a suboje, šuštiaci popcorn a ľudské postavy odstunute na vedľajšiu koľaj. Kong je tu nesmierny sympatak a vedel by som si predstaviť cely film len o jeho putovaní dutou Zemou v štyle Planeta Opic. Godzilla tu naopak skáče ako laň, a keď netrávi čas turistikou v Rime, tak ochutnáva miestne špeciality vo Francuzsku. Kadetam je preč jej nemotornosť a ohromna veľkost. Zaporak je super hnusák, ľudia iba dopočtu, hudba super a vtipky celkom vydarené. Ak vypnete mozog, tak si toto dobrodružstvo urcite užijete. Silne zábavné 3*!!!
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Bieda. Nezasmial som sa ani raz...
Rozpustený a vypustený (1984)
Tak toto mi teda nesadlo, ale že VÔBEC. Zasmial som sa tak 1x...