Recenzie (525)
Bělinka - ďáblova dcera (1988) (TV film)
Dějově by to byla hezká pohádka -ale natočené je to příšerně ponuře, zdlouhavě. Pohádky by měli být pro děti a hlavně dobro x zlo. Tady je hlavně kupa intrik :(
Revival (2013)
Začátek mě nijak nenadchnul :) Ale stálo za to -vydržet :) U létajících spoďárů už jsem brečela smíchy a tak to má u komedie být :)
Nuda v Brně (2003)
Smekám před Janem Budařem :D Bezva zahrané -málem jsem se položila smíchy:) Není to komedie kterou bych musela vidět vícekrát -ale záchvaty smíchu vyvolává :)
Revue na zakázku (1982)
co se dřív točilo :D to nemá chybu ...jenže nic jiného nebylo .. (bože v čem jsem to vyrůstala :))
Život není krásný (2008) (amatérsky film)
Film kde za pět minut proběhne 10 x kur.a , do pí.i a ču.áku - nemusím vidět :(
Stín smrtihlava (2012) (TV film)
Divně zamotané. Nejdřív to vypadá celkem zajímavě a pak se v tom až ztrácím. Mám z toho divný dojem ...
Šeptej (1996)
Tohle šlo nějak mimo mě ... Nezaujalo
Stín kapradiny (1984)
Z autorovy tvorby - pro mě nejméně zajímavé :(
Marketa Lazarová (1967)
Filmová krása nebo krásná nuda ? Neumím hodnotit umělecké dílo - ale tohle je báseň na plátně (podtržená krásnou hudbou) . Kolikrát bulím u blbostí a nechápu ,kvalitu, -ale tady běhá mráz po zádech :)
Udělení milosti se zamítá (2002) (TV film)
smutné..... kolik lidí to asi takhle odneslo ?