Recenzie (988)
Tetris (2023)
Vlastně je to něčím celkem fajn, ale je to strašná nuda. A k tomu moje "oblíbené" postupy, kdy všichni všechny podrážej... a mě to nezajímá... Nejsilnější je Tetris ve scéně, kdy je nám a hlavní postavě ukázanej Game Boy!
Sliedič (2014)
Nádherně hnusné a až fyzicky nepříjemné. Jake je pan herec!
Rychlé šípy zakládají klub (1979)
Miluju Foglarovo dílo. Tahle groteska mě vůbec neuráží, ba naopak smekám nad tou krásnou naivní stylizací a skvělou autentičností.
K zemi hleď! (2021)
Čelist na podlaze, údiv, ale průběžné přitakávání, rezignace a nepokryté vysmívání se lidské a celospolečenské hlouposti. Takové nepřijemné "varování". Ohromná zábava.
Apollo 10 1/2: Dítě kosmického věku (2022)
Ta animace je nádherná. Stejně jako atmosféra a feeling, kterej při sledování nutně vyvolá. Šedesátková muzika. Krásný film
Oddelenie (2022) (seriál)
Perfektní podivnost... Nemůžu se dočkat další řady! Pro mě seriál roku!
Červený trpaslík - Citróny (2012) (epizóda)
Just a bag!
Bacurau (2019)
Nenápadná filmová bomba. Sedíte a nevěřícně čumíte. Nedá se říct, co je to za žánr, a ani jaký to má děj. Ale je to skvěle divný.
Moje učitelka chobotnice (2020)
Žasl jsem, smál se i plakal. Nádherné dílo. Láska k přírodě na 120%.
Tour de France: Bez příkras (2023) (seriál)
Není to o Tour, ale o seznámení se s několika stájemi a jezdci. Je to strašně nepřehledně natočený, skoro nic se tu člověk nedozví a často je to vysloveně zmatený. Na tu informační mělkost je to zbytečně dlouhý. Lepší než celý tenhle "dokument" je přenos jakékoli etapy Tour de France. Líp to vypadá, člověk se víc dozví a jen prostě nestráví 20 minut na hotelu s Rogličem, Pogačarem nebo Vingegaardem. (jo, a v českým znění tu vtipně komolej Pogačarovo jméno na Počagar.