Recenzie (989)
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Je to dobrý, ale scénáristi by si měli naposlouchat, jak lidé v realitě mluví a režisér by do tohohle snad taky asi mohl (a měl) zasahovat. Nikdo, nikdo nejede za "nadřízeným z vojny" (označoval by ho hodností) a takových renonců je v každým díle asi 10.
Zóna záujmu (2023)
Strašně namyšlenej "dokument" o podlidech. Je to silný, nepříjemný, ale prázdný.
Hry bez hranic (1965) (relácia)
Ta znělka!!
Avatar: Cesta vody (2022)
Škoda, že je to jen klasická akční píčovina. Nebejt tý poslední třetiny, tak dávám klidně 5*, už jen za technickou stránku.
Sněžné bratrstvo (2023)
Z mýho pohledu tomu strašně ubližuje, že od začátku víte co se bude dít a jak to dopadne. Obírání masíčka z hrudního koše included.
Legenda o Kašparu Hauserovi (2012)
Yeah, all right. Kaspar Hauser. Šerif, kněz, dealer, chlap s mulou, vévodkyně a děvka. Hodinu a půl dlouhej klip k pětiminutový skladbě Poison Lips. Statická kamera, divný prostředí, ještě divnější všechno a černobílost. Ty exteriéry jsou naprosto boží!
Všetko, všade, naraz (2022)
Někdy po půlce jsem to vypnul.
Gauneri (1992)
Skvělej biják. Jsem regulérně nadšenej. Soukromá podivnost: Viděno až v r. 2024. Sám, doma, v originále a v "kino setupu" (240cm obraz na zdi z gauče na vzdálenost 3m). Skvělej biják. Pohlcení od povídání o Madonně až do posledního záběru. Taková další historka z Pulp Fiction. A možná i nejlepší. To si ještě trochu nechám projít hlavou.
Viva La Dirt League (2011) (seriál)
Tohle ja absolutní zábava! Pro nerdy povinnost!
Hriešnici (2011) (seriál)
První tři díly si řikám: Co to, do prdele, je? Ve čtvrtým mi to asi trochu začíná docházet. Je to zvláštně divnej kreslenej seriál o "rodině" totálně různorodejch (aby byla legrace) looserů. Jenom to není animovaný, ale hraný. Bezva hudba.