Recenzie (702)
Pepek námorník (2004)
Tohle je vyloženě hnusné. Chudák ručně kreslený Pepek, kdyby mohl tak by tomuhle hnusnému počítačovému paskvilu, který si říká jeho jménem, rozkopal prdel na sračky. Tohle je opravdu hnůj, bylo mi trapně že jsem se na to díval s děckem. Kdybych se na to díval sám, tak to dývýdýčko rozkoušu.
Lišiak Renart (2005)
Příšerně hnusná animace, nanervylezoucí postavy...
Hľadá sa Nemo (2003)
Po Wall-E můj druhý nejoblíbenější animák. Celé je to krásné a navíc velmi vtipné.
Rodinka úžasných (2004)
Akční animák. Furt se tam něco děje a je to děsná sranda.
Disaster Movie (2008)
Nedbal jsem na rady známých, zakoupil, viděl a ... a musím říct, že jsem se zasmál. Teda, abych nevypadal jako vůl, film je über sračka a rozesmály mne v něm 2 scény: 1) Chipmunkové. "Jsou sladcí". No teda jak spustili growlem, no growlem, prostě jak začli řvát a hrála jim k tomu tvrdá muzika, tak to jsem vážně vyprskl smíchy. Navíc ty pekelnické oči, jo tohle se povedlo. 2) Sex ve městě. Sarrah Jessicu Parker hrál chlap a musím říct, že jsem skoro nepoznal rozdíl:) Moc jsem ale nepobral, proč tam parodují nové fláky (Ironman, Hellboy, 10 000 let př.n.l.) a do toho míchají už celkem (oproti těm ostatním) starý flák Twister (tornádo a hlavně ty krávy). Nicméně, taková parodie na 300 byla o dost horší, tam jsem se nezasmál ani jednou, kdežto u Disaster Movie jo (2x:). 2/10
Kvílení vlkodlaků III (1987)
Ehm, jo. Samé kecy, žádný film. Asi takhle: žena vlkodlk vačnatec má sex s člověkem, porodí krtka, ze kterého vyroste malá opice, ze kterého vyroste teletubies.
Život není krásný (2008) (amatérsky film)
Jako velký famda herní série ZNK nemůžu zvolit nic jiného než absolutorium. Martymu se povedlo takřka věrně přemést do filmu atmosféru jeho brutálních adventur. Prostě paráda, tady nelze hodnotit objektivně.
To bol divoký Východ 2 (1992)
Po skvělém prvním díle přichází tenhle blitec. Žádný děj, vtip, i ten Šorš tam skoro vůbec není. Je to blbost.
Poď, Trabi, poď (1991)
Nářez. Je to taková buranská komedie a naprosto skvělá, smál jsem se od začátku až do konce. Jedna hvězdička dolů za druhou půlku, která byla slabší. Strašně mi to připomíná strejdu a jeho posedlost trabanty:-)
Karate Tiger I. - Neustúpiť, nevzdať sa (1986)
Hit mého raného mládí (či pozdního dětství?) a naprosto neobjektivní hodnocení. On i ten fake mistr Bruce byl celkem fajn a pasáž s návštěvou hrobu jsem vždycky strašně obrečel.