Recenzie (323)
Viceprezident (2018)
komedie? asi těžko
Sused (2021)
hodinu a půl koncentrované nudy
Halloween II (1981)
trošku lepší než ultranudná jednička ale to stupidní jednání postav, stupidní dialogy, toporné herecké výkony mě až zarazily. Čekal jsem legendární kultovní horor a místo toho další laciné céčko.
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
nuda k ukousání, až poslední půlhodinka se něco začne dít, ale i tak velká slabota.
Boba Fett: Zákon podsvetia (2021) (seriál)
pecka seroš
Bez výčitiek (2021)
za mě povedenej svižnej akční thriller
Gomora - Season 5 (2021) (séria)
krásný zakončení, drsný, hutný, temný, celej seroš totální bomba
Smrt do roku 2020 (2020) (TV film)
místama celkem vtipný, ale dost z toho sálá takové to novodobé mediální "tohle je správný názor a tohle byste si měli myslet"
Armáda mrtvých (2021)
nechápu 52%... za mě 75
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
je to vynikající