Recenzie (46)
Kmeny - Straight edge (2015) (epizóda)
slabota, keby som o tejto subkulture nieco nevedel uz predtym, tak po tomto dokumente nie som o nic mudrejsi.
Comeback (2014)
zaujimave ale nedotiahnute. chybalo mi viac faktov, viac informacii o ziti vo vaznici, viac informacii o sledovanych "hrdinoch" dokumentu. prislo mi, ze cely cas dokument len tak plava po povrchu a vobec naplno nevyuziva potencial takej atraktivnej temy + hodne mi vadilo privela zbytocnych zaberov, ten cas mohol byt vyuzity ovela efektivnejsie.
Hotelové Áno, šéfe! (2012) (relácia)
nahodou som z vedlajsej izby zapocul, ze ide Gordon Ramsay, mne doteraz znamy len z 9gagu, tak som si povedal, ze dam sancu tejto predpokladanej lepsej verzii Pohlreicha. prvych par minut ma celkom bavilo, ale potom prisla klasicka americka nadielka, slzy, odpadnutie, predstierana hra na city, nadsene reakcie z absolutnych somarin..to sa proste neda pozerat..
Sex v meste (1998) (seriál)
namiesto vlastneho remcania aka je to sracka dam asi najsympatickejsi nazor aky som kedy od nejakej zeny na tento serial pocul: "no kazde rozumne dievca by ten serial mal urazat.fuj"
Vpich (2011)
je to za 3 co je vazne skoda, lebo jednu hviezdicku navyse filmu, ktory sa zaobera takou zaujimavou temou by som prihodil rad. ale to prevedenie bolo hodne rozpacite a ten narychlo zbuchany koniec zmaril akekolvek nadeje na lepsie hodnotenie.
Len Boh odpúšťa (2013)
jedna * za neskutocne pekny vizual, druha za par dobrych scen. inac to bolo jedno obrovske WTF.
Salem (2014) (seriál)
SPOJLR! vole, kdyz tam vytahla tou ropuchu tomu typkovi z pusy, jsem se malem posral! jako efekty dobry, to jo, ale ten pribeh mel asi takovou hloubku jak mysl moji stary! jako ja nevravim, ze je to zly, a kdyz budu mit chut a cas, tak ja tomu tu sanci jeste dam, to ne ze ne! ale ted je to jen za dve no, nemuzu nic delat.
The Batman vs. Dracula (2005)
par svetlych momentov, ale inac nic moc. chyba tomu ten temnejsi a hlbsi batman. vidno, ze bol robeny este pred tym ako sa spopularizoval dark knight, takze ak vas na batmanovi bavi prave tato stranka, tak sa tomuto animacu vyhnite oblukom. mimochodom aj dracula je hrozny, horsie ho snad uz stvarnit nemohli.
Špatně rozdané karty (2004)
klasicka 4* severska drama, ale tvrdy koniec to dal hore. never trust anyone!
Toto nie je Kalifornia (2012)
vid komentar od uzivatela Hawaj.