Obsahy(1)
Za posledných desať rokov britský šéfkuchár Gordon Ramsay osobne riadil kuchyne v najlepších hoteloch sveta a pozná, aké sú chute a nároky prominentných hostí. Dnes sa vydáva na okružnú cestu naprieč Amerikou, aby navštívil hotely, motely či penzióny s neslávnou povesťou, ktorým sa nedarí v podnikaní a potrebujú jeho pomoc či vzácne rady ako soľ, aby v konkurencii prežili.
Gordon Ramsay, uznávaná kuchárska celebrita s dlhoročnými skúsenosťami na poli manažmentu reštauračných zariadení, berie do svojich rúk osud zanedbaných a krachujúcich amerických hotelov a penziónov. Špinavé izby, kúpeľne s plesnivými stenami, nemožný personál a príšerná obsluha. To je len zlomok z toho, čo bije Gordonovi do očí a čo sa snaží napraviť. Žiadna situácia však nemôže byť taká zúfalá, aby sa jej zľakol.
Gordon Ramsay, dobre známy svojím nezmieriteľným maximalizmom, si predsavzal, že pri jeho odchode bude každý hotel konkurencieschopný a bude mať šancu na prežitie aj v súčasnej ekonomickej situácii. Náš razantný šéfkuchár krok za krokom vytvára podmienky, ktoré môžu viesť ku zlepšeniu obchodných ukazovateľov hotela. Najprv však musí svojím svojráznym a nenapodobiteľným spôsobom presvedčiť majiteľov a členov personálu, že jeho metódy a zásady budú skutočne fungovať.
(TV JOJ)
Recenzie (20)
Šéfkuchár Gordon Ramsay stanici FOX očividne šmakuje (v lete sa s ním vysielajú hneď tri televízne programy - Hell's Kitchen, Masterchef a najnovšie Hotel Hell). Formát Hotel Hell je však navlas rovnaký ako americká verzia Kitchen Nightmares, s tým rozdielom, že Ramsay namiesto krachujúcich reštaurácií zachraňuje spustošené hotely. Pozerať sa na to dá, avšak nejakú inováciu tu rozhodne nečakajte (Ramsay produkuje pre britskú stanicu Channel 4 oveľa zaujimavejšie programy). ()
Kvalitný program, zábavný aj poučný, nenudil som sa, zbytočne to nenaťahovali. Je zarážajúce, že koľko hotelov je v biednom stave a nehanbia sa dokonca si pýtať pár stoviek dolárov za noc! Úplne mi padla sánka, že existujú tak zadubení a primitívni ľudia, ktorí nevnímajú svoje okolie a pritom riadia hotel... Mohli by to pokojne vydať ako hotelovú príručku pre začiatočníkov ;) Veľká škoda, že tento seriál nepokračoval. ()
Svěží přístup! Gordon se tentokrát defakto nevěnuje kuchyni - respektive věnuje, ale není to hlavním tématem pořadu, takže nejsme změnám přímo svědky (jen skutečně pomálu). Hlavním tématem je tu manažerská činnost a psychologie práce s lidmi. Na to, že se jedná o zábavnou formu pořadu, je to skvěle sestříhané a zpracované. A energie zde z Gordona sálá přímo neskutečně. Jsem nadšený! ()
Tohle se mi líbí možná ještě víc, než Kitchen Nightmares (US i GB). Možná je to tím, že je to zase něco nového a atmosférou je to tak někde mezi USA přístupem (emoce, manipulace s divákem, opakovačky) a Británií (humor, odstup), ale je to z podstaty mnohem komplexnější. A tak uvidíme Gordona, jak testuje nejen hotelovou sprchu a postel, ale samozřejmě i restauraci a celkový servis a pekelný hotel prošmejdí doslova od sklepa po půdu. A že jsou hoteliéři někdy stejní tvrdohlavci, jako majitelé restaurací, je možné se přesvědčit snad v každém dílu. Škoda, že vzniklo zatím pár dílů, těším se na pokračování. ()
Na tejto relácii si uvedomujem pravdivosť jedného výroku Alberta Einsteina. Len dve veci su nekonečné - Vesmír a ľudska hlúposť. Prečo mi to v hoteli neklape? Zavolám si Gordona Ramsaya, čo do telky zverejní aký som kok*t! Také prirovnanie: Keď ma bolia zuby pôjdem zubárovy nech to dá do poriadku (zrejme mám pokazené zuby) a nebudem čakať na chlapíka XY z TV kedy príde zo štábom, aby sa mi pozrel do papule a oznámil mi, že je potrebné ísť zubárovy dať si opraviť zuby, lebo tam mám kazy. ()
Galéria (4)
Fotka © Spektrum Home
Reklama