Obľúbené filmy (10)
Sedem (1995)
Film Sedem je jedným z najlepších thrillerov Davida Finchera . V príbehu sa odohráva hon na sériového vraha, ktorý je inšpirovaný 7 smrteľných hriechov a ľudskej nečistoty . Pokojný a múdry William Sommerset a nováčik detektív David Mills netrpezlivý, impulzívny charakter, sa snažia zastaviť šialenca . Nálada a atmosféra filmu trochu depresívna zatiaľ čo záver je šokujúci . Brad Pitt , Morgan Freeman a Kevin Spacey v tomto filme zahrali naozaj brilantne .
Mlčanie jahniat (1991)
Anthony Hopkins - výkon ako vyšinutého génia mu vynieslo zaslúžené Academy Award a to isté platí o výkone Jodie Foster ako Clarice Starlingová. To je určite film , ktorý dokazuje, že nepotrebujete tam mať tony krvi . Perfektne napatie. Tento film by mal ísť do dejín ako jeden z najväčších filmov v histórii kinematografie.
Zberateľ kostí (1999)
V tomto filme Denzel Washington znovu dokazuje, že zvládne hocijakú úlohu, ktorá sa rozhodne dá zahrať. V tomto prípade hrá inšpektora oddelenia vrážd . Lincoln Rhyme, ktorý bol paralyzovaný po tom, čo utrpel nehodu.Páči sa mi spôsob, akým je vrah ako inteligentný človek. Niekto, kto má vedomosti o tom, čo robí. A to, ako zanecháva záchytné body pre policajtov.
Ja, robot (2004)
Já, Robot je výborný pohľad do budúcnosti . Veľmi pôsobivý a vzrušujúci sci-fi film , ktorý sa podaril nechýba akcia ani humor, rozhodne som sa pri tom nenudila . Niektoré efekty sú naozaj úžasné, nehovoriac o programu, ktorý má vštepené 3 zákony si začne vykladať po svojom . Sympatiu si u mňa získal robot Sonny .
Riddick: Kronika temna (2004)
Veľmi dobre premyslené sprisahania, vynikajúci vývoj postavy a špeciálne efekty, ktoré do štruktúry filmu tak dobre padnú. Nečakala som, že sa úplne prilepím k obrazovke, keď som sa prvýkrát posadila pozerať na tento film. Výkon Vin Diesela , ktorý je pravdepodobne jeho najlepší vôbec, nehovoriac bol tiež producentom tohto filmu.
Deň nezávislosti (1996)
Jeden z mojich najobľúbenejších sci-fi filmov . Po vizuálnej a hereckej stránke Will Smith u mňa vyhráva .
Zlodej životov (2004)
Perfektné herecké obsadenie Angelina Jolie ako agentka FBI spolu s Ethanem Hawkem, ktorý hrá vraha čo kradne identitu . Nechýbalo napätie, takto má vyzerať dobrý Thriller .
Constantine (2005)
Výborné detaili thriller s mysteriózními prvkami . Keanu Reeves , ktorý vynikajúco stvárnil postavu Johna Constantina a Rachel Weisz detektívku Angelu . No a najlepší bol LUCIFER ツ
Lovci myšlienok (2004)
Mladý agenti FBI medzi nimi je vrah ale netušia že kto... začína boj o prežitie . Film bol napínavý a rozuzlenie na záver ma dosť prekvapil a takto to mám rada .
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Arnold Schwarzenegger sa vracia ako Terminátor 2 , ale teraz s iným poslaním chrániť Johna Connora. Sarah, John a Terminátor uskutočnia spoločne cestu k zastaveniu súdneho dňa .To prináša filmu úplne novú sci-fi úroveň . Obrovská armáda strojov s celého sveta po zaslaní hlavíc na každé väčšie mesto prinesie desivú budúcnosť.