Recenzie (382)
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Neviem, či je to preto, že som videl Director's Cut, ale toto je kvalitný film. Nie je dokonalý, to nie, nie je až tak dospelý a filozofický ako Snyderovi Watchmeni, hoci sa snaží, nie je epický a realistický ako Nolanov Batman, aj keď sa snaží (a občas sa mu to darí), nie je to zábavná team komiksovka ako Avangers. Ale to, že tieto roviny neboli dotiahnuté do dokonalosti, mi nevadí - z každej z nich presiaklo niečo, čo v konečnom dôsledku robí z tohto filmu solídny kus. Vadil mi Lex Luthor, ktorý bol až príliš Jokerovský, naopak potešil ma baleovský Affleckov Batman ("where is she ?!"), vadila mi Amy Adams, ktorá podľa mňa veľa nenahrala, ostatne, ako takmer nikto. Potešil ma badass Alfred, ktorý, prisámveru, vyzerá ako Ironman na dôchodku. Ale nenechajme sa popliesť, toto je supermanský sequel, všetky ostatné postavy sú bočnými. A ako supermanovský sequel to funguje.
Gridlocked (2015)
"Vezmime kopec akcie a obaľme to nejakým vetchým príbehom." bol asi pôvodný plán, lenže tá akcia je slabá rovnako ako príbeh. Dá sa to ale pozrieť, na to, že je to televízne (resp. netflixovské) Bčko ako vyšité, tam bolo niekoľko drsných scén (rozstrelená tvár, klince v oku), čo kvitujem. Inak pomerne nuda, Dominic Purcell má byť pravdepodobne ďalším Vin Dieselom - mĺkvy a uzavretý badass, ktorý občas zahláškuje, vychádza to tak na 50 percent. Toľko patrí aj celému filmu.
Podfukár (2015)
Mám rád con movies; the longer con, the better. Toto bolo ale celkom priemerné. Nehovorím, že som sa nudil, ale už nikdy si to pravdepodobne nepozriem.
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Jeden z tých, ktoré ste videli mnohokrát a mnohokrát ešte uvidíte.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Po tunajších komentároch som čakal absolútnu bombu - teda ani neviem, čo som presne čakal. Niečo veľké. Možno to veľké aj bolo, ale nie pre mňa. Typický "that is way above you rank, soldier" koncept, povinný zvrat na konci, Benicio s jednou dobrou scénou, ktorú by zvládol zahrať priemerný herec s unavenými očami, dokelu, videli sme rovnaký film, ja a všetci títo ČSFD hodnotitelia? Som sklamaný, nie z filmu, ale z hypu okolo neho, ktorý ma namotal a toto sklamanie spôsobil. Posledná otázka, ktorú vystrelím do vzduchu: čo tu bolo mysteriózne? (viď popis)
Sliedič (2014)
Dobrý príbeh, nič také, čo by človeka donútilo ostať z otvorenými ústami. Jake Gylenhall výborný, témy na premýšľanie.
Whiplash (2014)
Obrovský film. J.K.Simmons na desiatich Oscarov, nie jedného. Emócie, jazz a presahy na rozmýšľanie. Neviem prečo som s týmto filmom tak dlho otáľal.
Spotlight (2015)
Ja neviem, či som pozeral iný film ale nič strhujúce ani precízne vygradované som tam nenašiel; takmer ma to začalo nudiť. Silná téma a silné herecké výkony sú za mňa jediným pozitívom.
Vyhnaní z pekiel (2005)
Adjektívum "južanský" môže byť komplimentom alebo urážkou. V tomto filme je to skôr to druhé. Prvý něco-něco-horor-něco, čo som pozeral za fakt dlhý čas ma zo začiatku vôbec nebavil. A najťažšie na tom bolo posúdiť, či je ten film tak mäkký alebo mňa to nehororové obdobie zocelilo tak, že som čakal fakt humáč. Ale postupne, keď sa koncept obete-vrah začal meniť, až do skvelého finále, ma to dostalo. Až tak, že to odporúčam vidieť.
Arrow (2012) (seriál)
Plochý a príšerný seriál. Ako toto môže niekto brať vážne? Ten istý pattern každú epizódu, tvrdé klišé reči, to čo na papier nejako patrí, seriál robí otrasným.