Recenzie (382)
Frances Ha (2012)
Čiernobiele. Konverzačné. Late 20's ľudia. Newyorkské. Osudy. Stratenosť v živote, nájdenosť. Priatelia, sny a realita. Adresový koncept. Šťastné konce. Pozrel by som znova.
Deadpool (2016)
Deadpool je film pre decká. Neberie sa vážne a preto sa nedá brať vážne. Ale nebude nudiť ani na sekundu. Štvrtá za meta momenty. Veľa meta momentov. A za hodinky Adventure Time.
Starsky a Hutch (2004)
Pozrel som si to asi po 10 rokoch a zistil som nasledovné: Ben Stiller je skvelý herec. Owen Wilson - to je môj kamarát Ján Dž. Frat Pack fungujú. Humor, ktorý ma bavil ako teenagera ma baví stále - vyvoďte si z toho čo chcete. Všetky cop-movie klišé, ktoré som ako teenager nepoznal, a ktorými je film prepchatý, si teraz užívam. Dať cool scénu + cool hudbu na záver filmu stále funguje. Potešenie.
Kung Fu Panda (2008)
Pre mňa je toto asi najlepší animák. Casting, kung-fu setting, soundtrack, povinný prerod lúzra na hrdinu, archetypálne postavy - a to všetko vás baví.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Áno. (Apatowovský casting oceňujem.) EDIT: Po piatich rokoch pridávam hviezdičku za Jónsiho, soundtrack a štýl.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Veľmi ma to bavilo, spinoffovské požmurkávania na diváka fungovali a Bobovi Odenkirkovi verím ten vnútorný struggle. U mňa ale vyhráva (aj v Breaking Bad vyhrávala) postava Johnatana Banksa, to je mega drtič, sympaťák a ideálny starý otec. Teším sa na druhú sériu.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Po štyroch sériách a počiatočnom nadšení (z postáv) som vytriezvel a identifikoval opakujúci sa dejový pattern, opakujúce sa alfasamcovské hlášky, opakujúce sa výrazy (za všetky merger, subpoena a deposition) a nikam sa neposúvajúce postavy. Na druhej strane, prvé - povedzme 2 - série sú skvelé.
Dobrý Will Hunting (1997)
Výborný príbeh. Mám rád všetkých štyroch hlavných mužských protagonistov, klobúk dolu, že dvaja z nich toto ešte napísali. A chcem navštíviť Boston, nutne!
Prepadovka 2 (2014)
Ešte väčší nástrel než v jednotke, brutalita išla o level hore. V príbehu som sa síce trochu strácal (hlavne milión postáv s indonézskymi menami, ktoré neboli poriadne uvedené) ale vôbec to nebránilo intenzite zážitku. Och a kamera! Niektoré zábery by som rozkúskoval na framy a mal ako pozadie. Wow. Jednotke som dal plný počet a tomuto by som dal s kľudom 6. Pozerajte to!
Prepadovka (2011)
Fatality z Mortal Kombatu na plátne. Je to nekompromisný nášup, presne to čo chcete na večer s chalanmi a pivom. Videl som druhý a určite nie posledný krát.