Recenzie (1 249)
No Internet Week (2013)
A co by nejvíc chybělo Vám, kdybyste museli žít offline?
Old Boy (2013)
Oldboy ztracen mezi kufry od Louise Vuittona, iPhony od Applu a čínskými knedlíčky ve světě po 11. září. Aspoň, že to kladivo zůstalo bez značky. Škoda, že Spike Lee slouží dvě hodiny neoriginální látce, která se srovnání s originálem prostě nedokáže vyhnout. Moc a manipulace na americký způsob.
Jobs (2013)
Po všech těch vlažných a negativních ohlasech jsem čekal průměrnou podívanou, ale opak je pravdou. Silně podhodnocený film, který dokáže být v určitých momentech zatraceně inspirativní.
Mafiánovci (2013)
That American Manners! Vlastně docela fajn mafiánská jednohubka.
Riddick (2013)
Back to Basics! Twohy splachuje mytologický přesah, nalajnovaný druhou částí, jedním dobře mířeným flashbackem a pak už si hraje s monstry jako zamlada. Příjemný návrat, i když trošku zbytečný.
Špina (2013)
Předvánoční můra noční! Šílený a zároveň hodně silný snímek, který dokáže pořádně zamotat hlavu a zavrtat se do těla jako tasemnice, krmící se divákovými pocity. Smál jsem se a zároveň mi z toho bylo na zvracení. Jon S. Baird by měl teď po Sviňákovi natočit cokoliv od Chucka Palahniuka.
Príšerky: Univerzita (2013)
Klasický PIXAR s ponaučením, že prakticky kdokoliv může překročit svůj vlastní stín a pílí dosáhnout vysněného cíle. Otřepané téma ve staro-novém kabátu, které místy vyloudí úsměv na tváři, ale kouzlo prvních Příšerek je nenávratně pryč.
Môj dokonalý ex (2011)
Nejsnesitelnější film s Annou Faris!
Zlovestné ticho (2007)
Vidět jako prcek byť jen jeden jediný Wanův kousek, asi bych trpěl nočními můrami doteď a to mu v tomhle případě stačí k navození znepokojivé atmosféry jeden pár koulících se zlověstných očí. Z hororové pětice nejslabší kousek, ale i přes to silný nadprůměr.
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Nakonec mnohem, mnohem horší, než jsem čekal.