Recenzie (12)
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Je to proste srdcervouci romantika, kterou nekteri z nas v tomto svete postradaji a radi se prenesou do sveta fantasie. Pokud nekdo cekal dramaticky zvrat, nasili, smrt hrdinu ci intelektualni zazitek, coz je po prvnich dvou dilech dost nepravdepodobne, at se koukne na televizni noviny... Mimo te intelektualnosti, v nich najde vse, co mu mozna v tomto filmu chybelo.
Hady v lietadle (2006)
Necekala jsem nic, ale bylo to jeste horsi. Pravda nekolikrat jsem se dokonce i zasmala, napriklad v pripade pana s kondomem na hlave, ale on to byl vlastne obrovsky pocitacovy had, ktery ho polykal. A vubec hadi opravdu vedeli, do jakych mist na lidskem tele se zakousnout...
Súboj titanov (1981)
V dobe, kdy jsem tenhle film videla poprve, stal rozhodne za pet *
Dom v ružiach (2002) (seriál)
Prvni dva dily se mi opravdu libily, ten treti to krasne zkazil...
Neznámý signál (2007)
Djkoma to okomentoval presne...
Terry Pratchett: Farba mágie (2008) (TV film)
Zas jsem se na neco tesilo a zklamalo, kdyby Terry nebyl jednim z mych nej spisovatelu, nedala bych ani ty dve hvezdicky...
The Tattooist (2007)
Dobry, pokud si chcete u filmu pokecat... Ale da se to, jen trochu nuda.
Dáma vo vode (2006)
Takove pohadky by se mely tocit casteji...
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Knizku jsem cetla uz davno a nekolikrat a od filmu jsem cekala vic, nicmene da se to ;-)
Eragon (2006)
Tak na tohle jsem se vazne tesila, chyba...