Recenzie (401)
Pes (2022)
Skvělá buddy movie. Rychle ubíhající a vtipná záležitost, která má i pár slzopudných momentů. 75%
Uncharted (2022)
Milej film. Dobrej cast. Vynikající potitulková scéna, která mě bavila snad víc než to všechno před titulkama. V klidu film. 65%
Moonfall (2022)
Výborná popcornovka, která se v poslední třetině rozplizne kvůli nutnému vysvětlování. Ale dá se to přežít úplně v klidu. Donald Sutherland v čestné a nebál bych se říci poslední roli svého života. Wilson hláškuje jak Willis v Armageddonu a why not. Bavilo mě to 70%
Vreskot (2022)
Skvělá pop cornovka, vzdávající hold prvním dílům, výtečná kamera, některé mordy tak skvěle natočené..... nádherná nostalgie. 85 % bavilo
Případ Roubal - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
Velmi povedený projekt, pro mě s naprosto výborným Janem Čenským. Možná jedna z jeho nejzásadnějších rolí v životě. Tereza Kopáčová to udržela skvěle pohromadě. 85%
Red Notice (2021)
Ani 15 minut alá Indiana Jones ten šílenej CGI paskvil nezachrání. Jasně je to popcorn jako lusk, le kdo si doma dělá popcorn ? Moc lidí ne :) prostě mě to moc neba…. 60%
Želanie pre Ježiška (2021)
V klidu komedie
Filmy našeho dětství - Cesta do Ameriky (2021) (epizóda)
Naprosto fantastický díl. Asi nejlepší dle mého názoru. a Landis je teda slušnej machýrek :)
Armáda lupičů (2021)
Dají se nějak vrátit dvě hodiny života strávené sledováním snímku Armáda lupičů ? 40%
Na nože (2019)
Příjemná věc, která mě vlastně připomínala legendární snímek Vražda na večeři.