Recenzie (401)
Shang-Chi: Legenda o desiatich prsteňoch (2021)
Nahláškované, svižné, dobře udělané. Jen ta final scéna na mě byla moc dragon creepy.
Eternals (2021)
Já to ani nedokoukal.... první Marvel film co mě fáááákt děsně nudil.
Expedícia: Džungla (2021)
Chvílema mě to připomínalo Mumii. a vlastně mě to nenudilo. 65%
Ava: Bez súcitu (2020)
Plné nelogičností, ale zase hezké bojové scény, dobré obsazení…… 55 procent
Zase nepoužitelní (2022)
To je taková slátanina. Doslova utrpení to sledovat. Fakt bullshit…. Never more 15%
Vyšehrad: Fylm (2022)
Taťka joke best :)
Morbius (2022)
Jaj. Všechno špatně. Ten film neví čím chce být. Chvilku je to temný komiksový film, chvilku chce být pro změnu Temným rytířem Batmanem. Vzpomeňte si na mě když vleze poprvé k netopýrům u sebe v laborce. V kombinaci s hudbou. Chvilku chce být dobře sestříhaným filmem, ale to vážně není, je to zběsilá jízda - možná bych to nazval i utrpením, které často připomíná nějaké Céčko. 45%
Stratené mesto (2022)
Pohodová oddechovka. Na Klenoty Nilu a další to nemá, ale neurazí to ! Dávám 3,5 - 65 %
Projekt Adam (2022)
Ty jo. Akční scény CGI až to bylo k pláči a pak najednou scény o citech vzpomínkách a láskách a já byl u vytržení a nadšený. Zvláštní film. 60%
Batman (2022)
Temný, postupně vtahující děj. Nicméně také dlouhý jak Lovosice a dost ukecaný na můj vkus……. Věťsina scén v dešti, pánové moc při sledování nepijte nápoje :) 80%