Recenzie (319)
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Troma za 175 miliónů dolarů...
Titans - Série 3 (2021) (séria)
Dobrá zpráva je, že 4. série už nemůže být horší než tato snůžka nesmyslů a neumětelství. To je ale taky to jediné pozitivum, co se o 3. sérii dá říct...
Billie Eilish: No Time To Die (2020) (hudobný videoklip)
Slabá napodobenina Skyfall. Stejně tak slabší než Writing's on the wall. Je to mdlé, utahané, bez razance a Billie Eilish vypadá, jako by během natáčení bojovala se zákeřnou alergickou reakcí
Elf Pets: Santa's Reindeer Rescue (2020)
Výhradně pro ty, kdo ještě věří na Santu!
Pouliční strava - Latinská Amerika (2020) (séria)
Jídlo hraje spíš vedlejší roli a připravuje prostor pro kulturnĕ-sociální sondu do životů těch, kteří to jídlo připravují. Je to jako 6 výtisků Katky. Na jídlo v tom dojde, životní příběhy jsou však mnohem důležitější. Těžko asi oddělit jedno od druhého, ale čekal jsem, že tam toho jídla bude víc. Nejlepší díl je Peru, celkově jen slabé 3*
Sabrinina děsivá dobrodružství - Série 3 (2020) (séria)
Ménĕ dílů, méně vaty, ale je to slabé. Je to mnohem více do retro pulp stylizace, ale muzikálová čísla jsou vyloženě mimo mísu a celková příběhová linka je takové vaření z vody. Navíc peklo má legrační, televizní 'look'. Má to ale chytlavé a hlavně sexi postavy a furt mě to celkem bavilo.
Sabrinina děsivá dobrodružství - Série 4 (2020) (séria)
Za mě už jen nelogická vata a nuda. A to se mi předchozí série líbily.
Telefon (2020)
Film, který nezačíná špatně, ale postupem času monstrózně selhává na elememtární úrovni práce s časem a bohužel nedává vůbec smysl.
Willoughbyovi (2020)
Ještě teď nemůžu uvěřit jestli jsem skutečně viděl, co jsem viděl... Je to jako Axe Cop na speedu a LSD...
Windup (2020)
Kýč jak bič