Posledné recenzie (58)
Fallout (2024) (seriál)
Zajímavé, že u nadšených komentářů převažuje úvod jako "hru sem nikdy nehrál, hrál sem 76 apod", protože tenhle navoněný papundeklový shit je hodně mimo, nekonečný pocit trapnosti a přehánění.
The Haunting (2018) (seriál)
Přehnané hodnocení moc nechápu, nuda, plky, nuda.
Exorcista (2016) (seriál)
První serie super, druhá už slaboučká a homo vsuvku si taky mohli odpustit.