Posledné recenzie (7)
Tanec ulice 2 (2010)
Divoky Op 2! Neskutečně negroidní sračka. Tupý film který potěší tak maximálně partičku retardovaných hnid.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Rychlé, svižné, energické. Kvalitní akční sci-fi.
Most (2011) (seriál)
Vynikající seriál,skvělé postavy,perfektní příběh.Vřele doporučuji.