Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
M.A.S.H. (1972)
Simpsonovci (1989)
Dexter (2006)
Bratstvo neohrozených (2001)
Ajťáci (2006)
první díl druhé serie je jednoduše geniální...v druhém škoda Denholma...byla to jedna z top postav, ale jeho odchod ze seriálu provedl ve velkém stylu. Uvidíme co jeho nástupce, zatím se moc nepředvedl. Jinak celá IT partička je stále ve velké formě.