Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Neskutecna sbirka hlasek,skvely scenar,skvely Ch.Barrie....polevka GASPACHO.
Saint seija (1986)
Nejlepsi manga serie jakou jsem videl. Prokreslena psychologie postav,vynikajici souboje,brutalita,mytologie.
Kenpú denki Berserk (1997)
Jistě, pane ministře (1980)
Ajťáci (2006)
Wolf's Rain (2003)
Kvalitni, pomerne originalni anime, ktere se bohuzel misty nedokaze vyhnout stereotypu a nude. Charaktery mi az na Tsumeho nijak k srdci neprirostli, coz povazuji za nejvetsi minus. Zaver serie je ovsem famozni.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998)
Šinseiki Evangelion (1995)
Seirei no moribito (2007)
...velice prumerne..bez vyrazne pointy a charakteru ktere by vam priristly k srdci...krasnou animaci je ovsem treba ocenit
Profesionáli (1977)
Na poli krimi serialu absolutni kral. Dva nejvetsi drsnaci kriminalniho zanru.