Recenzie (252)
Päť nocí u Freddyho (2023)
Tady je špatně naprosto všechno. Herci kategorie C to začíná a ratingem Kids Friendly to končí. Pokud chcete vidět lepší, stylovější a vtipnější verzi s N.Cagem koukněte na Willy's Wonderland.
The Last of Us (2023) (seriál)
Last of Ass. Rasově rozmanité, kvalitně sexualně diversifikované a hodnotově politicky korektní dílo. Bravo........ jen na tu apokalypsu, postavy a herectví se tak nějak nedostalo.
Interview (2014)
Pokud chcete vidět naprosto šílenou crazy komedii a dozvědět se něco o geopoltice, tak neváhejte. Franco zde jednoznačně kraluje.
Hellraiser (2022)
Velice osvěžující. Praktické i digitální efekty si spolu kvalitně zatančily a pokud se ještě přístě podaří přidat na atmosféře, máme tu kultovní dílo
Batman (2022)
Krásně zabalená nuda.
Predátor: Korisť (2022)
Film je slabý jak polský pytlíkový čaj. Charaktery vystihuje ultimátní mix hlouposti a nezajímavosti a to včetně Predyho, který už dávno ztratil svou pověstnou mazanost a opatrnost. Indianský kmen Komančů nepůsobí příliš věrohodně a jen o trochu překonává naleštěné jugoše filmových Máyovek. Veškerou chytrost, sílu a odvahu v sobě pak koncentruje jakási vykulená papulatá Pocahontas, a je s podivem, že celému kmeni retardů už dávno nešefuje. A běloši jsou pak prostě jen zlí a blbí. WOKE message je tak splněna. Hudba Alana Silvestriho chybí a prosluněný les zrovna také k budování atmosféry nepřispívá. Pak tu máme akci, která je fajn přesně do momentu masivního nástupu digitálních efektů. Během závěrečného souboje 40kg veverky na cracku s pomalým a přitroublým Predatorem jsem už rezignoval a znuděně očekával záverečné titulky. Další Disney pičovinka.
Navalny (2022)
Manipulativní pohádka o jednom dobře placeném agentovi CIA. Major Zeman hadr.
Volanie divočiny (2020)
Kdo má rád digitální čokly a negry v románech Jacka Londona, tak se dozajista poslintá blahem.
Zaklínač (2019) (seriál)
....páta fotka v galerii hovoří za vše. Další špatně obsazená a ještě hůře vyprávěná BlackFlix sračka.
Postřižiny (1980)
...divná Vašaryová, otravný Hanzlík a humor, který mě minul. Hezky natočené.