Recenzie (69)
Bohemian Rhapsody (2018)
Krásný, vkusný, nezapomenutelný.
Toto nie je Kalifornia (2012)
Tohle je film od skejtaku pro skejtaku. Nic víc, nic míň.
Stroskotanci (2002)
To moře, to bylo skvělý...
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
humor - ANO, žhavá erotika - NE, Marketingový tah desetiletí - ANO. Toť celé složení tohoto díla.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Love is Blindness
Arrow (2012) (seriál)
oddychovka která překvapivě moc baví
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
Těch posledních 10 vteřin u titulků je super.. Pokud se toho člověk za ty 2 hodiny dožije...milionkrát vás totiž napadne se radši odpravit než to dokoukat...
Godzilla (2014)
v IMAXU naprostá špica! Normálně to asi ale neni ani nic moc.
Vzpomínky na lásku (2004)
Jestli Chul-Soo nebrečí protože "té noci všechny svoje slzy vyplakal", tak já jsem ty svoje vyplakala u tohohle snímku...
Vášeň medzi riadkami (2013)
Febio Fest 2014.