Obľúbené seriály (10)
Zúfalé manželky (2004)
Manželky milujem!!!! Pre mňa momentálne asi najlepší komediálny seriál. Vždy ma strašne rozosmeje, prekvapí, poteší a niekedy aj rozplače ale nikdy ma nesklame. Za päť sérii sa už toho udialo toľko!! a tvorcovia nám stále dokazujú, že je ešte veľa ponúknuť.
Nezvestní (2004)
Dexter (2006)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Super super super!!! Ani som netušila ako mi tento seriál chýbal, kým som po čase nevidela zopár najnovších častí. Zbožňujem J.D.ho predstavy, ich vtípky a nezmysly s Turkom, sarkazmus Dr. Coxa, samozrejme Elliot a ešte oveľa oveľa viac. Seriál presne podľa môjho vkusu, ktorý si navyše drží svoju skvelú úroveň už roky. Toto tu už dlho nebolo!!