Recenzie (117)
Luther (2010) (seriál)
Tento seriál je pro mne snad ze všech stran nesnesitelný. Příliš drsný, příliš temný, náznakový, příliš psycho. Ale zároveň mě přitáhl a už nepustil. Nevím, co si s rozporuplnými pocity počít, ale protože dost zapůsobil a něco zanechal, tak dávám plných 5*.
Piráti na vlnách (2009)
Vcelku příjemná podívaná, ale nic výjimečného. A bohužel hudebně taky žádná senzace.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Efektní guláš, ale dobře to šlape a leckde je to i poměrně inteligentně vtipné.
Stará panna (1972)
Prazvláštní film, u kterého jsem chvílemi pochybovala o své inteligenci. Asi je nejjednodušší nechat ho prostě plynout a moc nedumat nad logickými souvislostmi.
Portraits in Dramatic Time (2011)
Sedm minut extáze :D.
Muž z ocele (2013)
Trochu příliš dlouhá akce, až se v ní skoro ztratil příběh. Filmu ale nelze upřít originalitu a hodně zajímavé efekty.
James Bond: Skyfall (2012)
Strhující. Inteligentní. Vtipný. Přehledný. Kreativní. To a mnohem víc je Skyfall. S respektem 5*.
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Výborné, i když poněkud komorní, zpracování knižní předlohy. Zdá se mi to u hraných filmů podle Pratchetta skoro pravidlem. Působilo to na mne spíš jako divadelní hra. Před výkonem Davida Sucheta smekám, znala jsem ho dosud hlavně jako Poirota a tady jeho Nadosah Pozlátko žije ve zcela jiném vesmíru. Prostě dokonalé a kromě toho velmi poučné, zvlášť co se podnikání týče :-).
Muži v nádeji (2011)
Pobavila jsem se, poplakala jsem si, zamyslela jsem se. Tomuto filmu nic nechybělo, tak proč mu nedat vyšší hodnocení? Kdyby mi pár scén nepřišlo už známých a viděných jinde, bylo by to bez váhání 5*.
Emma (2009) (seriál)
Výborné zpracování románu Jane Austenové. Kniha mi přišla krapet nudná, ale seriál se velmi povedl, protože dobře vybraní herci vdechli poněkud mátožným knižním hrdinům přesně tu správnou dávku života.