Recenzie (148)
Milý John (2010)
Asi se ze mě stává měkkýš, ale líbilo se mi to, Tatum i ve vážné roli obstojný.
Špindl (2017)
Pohodová odpočinková komedie se sympatickými herci, o odpadu nemůže být řeč. Akorát Kohák tradičně přes závit.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Vaughn opět předčil (vysoká) očekávání, někteří tu zřejmě čekali víc, ale já se bavil královsky. Netěším se na den, kdy se u Vaughnova kousku budu muset snížit k nižšímu než nejvyššímu hodnocení - snad takový den nikdy nepřijde.
Vincentov svet (2015)
Střídání výborných (v podstatě všechno s Jeremym Pivenem a některé další povedené kousky) s výrazně slabšími momenty (např. Osment s Thorntonem tu byli vyloženě napřesdržku), takže nakonec zlatý střed, ale s parádním závěrem.
Skús ma rozosmiať (2011)
Bez těch příšerných výstupů Swardsona to mohlo být i na 4. Jennifer o parník atraktivnější jak o 20 let mladší "katalogová" bloncka.
Tango a Cash (1989)
Akce slabší, ale hlášky a charisma ústřední dvojice to přebíjejí.
Čarodejov učeň (2010)
Relativně ok příběh s naprosto tragickým Baruchelem, škoda, dát tam místo něj nějakého opravdového herce, šel bych výš.
Noc patrí nám (2007)
Phoenix herecky zastínil Marky Marka neskutečným způsobem, výborný výkon.
Příběh policajta (1993)
Slušný akční kousek, postavený na reálném příběhu únosu. Když jsem zde zaregistroval relativně tvrdou kritiku na herecký výkon Chana ve vážnější roli, trošku jsem měl obavy, ale musím říct, že mi nakonec seděl mnohem víc než jeho groteskní postavy z 80. let.
Veľkí bratia (2008)
Už někdy od půlky to sice směřovalo ke klasickému konci, ale to závěrečné mydlení klacky bylo natolik zábavné, že to na tu čtverku vytáhlo.