Recenzie (148)
Policajt v Beverly Hills 2 (1987)
I po x- letech mě to stále baví, nestárnoucí klasika, Tonyho režie je rozhodně znát... Škoda, že Murphy po slibném začátku kariéry přešel na odpadní komedie.
Samotár (1987)
nedoladěné, pořádně nepromyšlené, nepřesvědčivé... ani samotný Belmondo mě ve své roli nezaujal, což hodnotím jako zklamání
Hřbitov pro cizince (1991) (TV film)
Působivý snímek o nejhorší době 20. století u nás.
Neuveriteľný deň (1993)
Miluju filmy, které mi umí zlepšit náladu.
Podfu(c)k (2000)
Těžko hledat slabé místo tam, kde není. Výborná záležitost, Boris Břitva je legenda. :)
Nabitá zbraň 1 (1993)
Místy geniální, občas rvané na sílu, ale celkově výborná zábava s mnoha skrytými či zcela do očí bijících narážkami. Willisovo a Abrahamovo cameo skvělé. :)
Doktor od jazera hrochov (2010)
Dobře, bylo tam tradičně pár (převzatých) vtípků, u kterých jsem se málem i zasmál, ale od celovečerního filmu bych čekal i nějaký děj... O čem že to vlastně mělo být?
Pri pokladnici stál... (1939)
Za výbornou scénku "chirurgického zákroku" na konci bych klidně přidal i šestou hvězdu.
Boj o život: Srdce pre mamu (2007)
Samotný nápad se zoufalou potřebou najít peníze pro nejbližší by nebyl úplně špatný a dalo by se z něj i něco, byť ohraného, vytvořit; k čemu to ale je, když film postrádá nějaký souvislý řád a logiku.
Iron Man 3 (2013)
Shane Black > Jon Favreau