Recenzie (45)
Beštia (2022)
Dvě hvězdy za prostředí ,jinak jsem celý film fandil lvoj ,kdy tu uřvanou rodinu a sežere. Táta jedna na doktora úplně nelogicky a do konce filmu nepochopí ,že není v New York zoo ale v Africe a ty holky,co si dělají co chtějí jsou fakt strašný .
Stranger Things (2016) (seriál)
Za mě z kraje jen seriál o kterém se hodně mluví, tak proč se na něj během Covid pauze nepodívat. První série mě uvedla do děje a čekal jsem, že to bude lepší a bylo, druhá série už slušná jízda, třetí série už profi bijak, kde se to tváří jako dětský film z 80' ale za tím je drsnej film, kterej vás zapíchne do gauče a donutí vás dokoukat do konce na jeden zátah... škoda že člověk občas musí spát 👍
Predátor: Korisť (2022)
Po prvním Predátoru je tohle jasné druhé místo, navíc je tam spousta společných rysů. Výborná kamera, scénář a Predátor byl fakt cool.
Top Gun: Maverick (2022)
Plnohodnotná a úchvatná pocta Tonymu Scottovi. Režie a kamera to byl prostě Tony. Cruise je prostě skvělý. Film plný odkazů na první Top Gun, třeba Maverickova Kawasaki, byl super nápad. Tady očekávám 3 Oscary, za kameru, zvuk a hlavně film 👍
Nosferatu (2019) (seriál)
Má to dobrý začátek, vydržím, a pak ohodnotím
Všetci moji blízki (1999)
Strašně silnej film, ten konec nezasáhne jen absolutního diletanta
Mission: Impossible 4 (2011)
Cruise je prostě záruka filmu,který vas nemůže zklamat.
Mission: Impossible 5 (2015)
Cruise jako Ethan Hunt zraje díl od dílu jako víno.
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Pro mě absolutní jednička mezi seriály.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Dílů jako seriál, ale rozhodně to není na škodu. Vynikající akční podívaná + pocta Paulu Walkerovi R.I.P