Recenzie (232)
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Myslím si, že Hobbs a Shaw jsou adepti na další Avangers! 50%
Léto 84 (2018)
Hurá! Hororům z 90tek resp. z 80tek ještě neodzvonilo! Ze začátku jsem si myslel, že sleduji další řadu Stranger Things, neboť postavy a příběh je takřka totožný. Nic na to nemění, že skvělá kamera a parádní sountrack, který vtáhne do daného letopočtu i dítě narozené v tomto miléniu! :) Film jsem ze začátku dobře neodhadl, stejně tak i masového vraha?! 78%
Všetko bude (2018)
Až mi někdo řekne, jaký byl účel natočení tohohle filmu a co tím vlastně režisér chtěl říci! Možná to hodnocení změním. Jediné pozitivum je, že ten ***** film je tak krátký :) 20%
Až po uši (2014) (seriál)
Myslím, že každý z nás si najde v seriálu osobu, která vystihuje přímo jeho, nebo někoho známého z jeho okolí. Čím více jich tam najdete, tím více je seriál pro Vás vtipnější. Já jich tam našel mraky :) Některé dialogy jsou opravdu na takové úrovni, kterou jsem v českém filmu dlouho neviděl! Nenáročný děj, který skvělé baví od začátku do konce!!! 75%
Pad Man (2018)
Nebýt toho naivního lásky věrného "happy endu", pak by se dalo napsat: bez chybičky! Ale i tak jsem se 140 minut bavil na inovativním příběhem, který opravdu dokáží "vymyslet" jen Indové! 79%!
Pelé: Zrodenie legendy (2016)
Ke vší úctě k Pelému, takovouhle životopisnou pohádku si nezaslouží aní ten největší kopáč z fotbalového pralesa. Totální fotbalový paskvil, který se dá přirovnat k Ronaldově "faceliftu" na soše na Madiře! Chvílemi nevíte jestli nekoukáte na pilotní díl fotbalové ságy GÓL! Jindy zase na letiští reklamu pro značku NIKE. Jestli je tento snímek o Pelém nevím, jeho životní příběh úplně neznám, ale rozhodně není o fotbale, protože ten se ve filmu bohužel nehraje! I přesto všechno negativní se na to "nechá" bohužel koukat. 40%!
Miesto splnených túžob (2017)
Restaurace se záhadným muže se stává na 105minut středem vesmíru. Člověk by si řekl, jak se z takového zapleteného řetězce režisér vymotá a ono...... nevymotá. Po skončení zůstanou některé příběhy pohádkově uvedeny do zatracení v domnění, že si toho divák možná ani nevšimne. Všimne! Ale i přes to nerozpletené klubko velkých záhad a otazníku se jedná o dobrou zábavu 70%
Kafarnaum (2018)
Drsný příběh!!! Respektive hodně moc drsný! Ač se zpětně koukám, kdo vlastně udělal něco spatně, nenacházím odpověď. Ale věta, že: "rodiče, kteří se nedokáží postarat o svoje děti, by žádné děti mít neměli," ve mě naprosto přetrvává!!! 85%!
Roma (2018)
Asi jsem si od filmu slíboval příliš. Samotný příběh služky opatrující děti bohatých manželů, které k ní mají lepší vztah než ke svým rodičům je smutný, pravdivý, ale bohužel na celém filmu pro mě asi to nejzajímavější. 60%
Upgrade (2018)
WoW! Takhle nějak si představuji moderní scifi. Z očipovaného vozíčkáře se stává vraždící AVATAR, který mi tak trochu připomíná bojem Stevena Seagal :) Je opravdu málo co tomuto filmu chybík dokonolasti - hudba, akce, děj, vtip, sem tam nějaký ostřejší záběr, to vše je na vysoké urovni. Přesto za mě 79%!!