Recenzie (153)
Máš minutu! (2011) (relácia)
Jen další lejno s vyhaslou dvojící GS
Agentka bez minulosti (2010) (seriál)
Parodie na věrohodnost
Rambo (1982)
Průměrné tři hvězdy, zdejších 84% je podle mě až moc, pořád je to jen film typu se Seagalem.
Pan Tau (1971) (seriál)
Klasika z dětství, ze které bych se dnes zeblil.
Pred úsvitom (1995)
Až příliš nudné na to, aby sledování celého filmu mohlo být ústřední činností nemrtvého člověka.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Postupem času horší a horší. Mým problémem je, že jsem začal nesnášet dvě hlavní protagonistky v ústředních rolích. Mimochodem všichni už se spolu vyspali a co dál?
Seinfeld (1989) (seriál)
Rozhodně patří k tomu lepšímu ze sitcomů, které jsem viděl. Zajímavostí je, že na IMDb získal 9,4/10, tady 63%. Pravda je, že to není zrovna ten typ milých sitcomů jako Přátelé nebo Simpsonovi, které si získaly české publikum.
Česko Slovenská SuperStar (2011) (relácia)
Buďme na soutějící drsní, budeme mít větší sledovanost. Angažování Vrbovskýho a Zeťový bylo velkou chybou.
Šéfka (2011) (relácia)
Jako pokaždé si nějaká česká televize umínila převzít něco z špatného z USA a ještě víc to zkazit. Ale když máte chuť podívat se na protivnou sprostou škaredou bábu, která dodává této šlichtě třešínku na dortu, tak doporučuji.
Knight Rider (2008) (seriál)
Seriál Knight Rider má své kouzlo, tohle je pouze křeč pokoušející se ještě něco vysekat z kultu. Hlavní hrdina se do role vyloženě nehodí.