Recenzie (153)
Posledné Vianoce (2006)
Možná nějáký mamině se to zalíbí, ale podle mě podprůměrná komedie, kterou jsem ani nedokoukal. Vůbec nevim co tam bylo vtipnýho, což by u komedie něco mělo být. 35%
Sabrina - mladá čarodejnica (1996) (seriál)
Ty první řady se daj strávit, ale pak už to klesá níž a níž a níž
Hore a dole (2000)
Divnej film s nesnesitelně kýčovitou Gwyneth. Fuj 1* až moc
Futurama (1999) (seriál)
Jak je možný, že tohle přestali na čas vysílat kvůli nízký sledovanosti? Prvních 5 řad za 5 hvězdiček, šestá nestojí za řeč.
Dcéra je nevinná (2007) (TV film)
Prekvapivě docela povedený film s Joséphine Serre v hlavní roli. 60%
Horskí záchranári (2002) (seriál)
Zase to samý a ještě k tomu mizerný
Shark (2006) (seriál)
Tohle už tu několikrát bylo...
Rady ptáka Loskutáka (2001) (relácia)
Blbost s nesnesitelnými moderátory
Jamie Oliver: Roztančená kuchyně (2002) (relácia)
Z vařivých pořadů ten nejlepší, ale pro mě je to o ničem.
Miss špeciálny agent 2: Krásna a nebezpečná (2005)
Tento film mi zhnusil pohled na Sandru Bullock