Recenzie (462)
S & M: Metallica with Michael Kamen Conducting the San Francisco Symphony Orchestra (1999) (koncert)
battery a no leaf clover su bezkonkurencne...
Nepohodlný (2005)
Ja chcem zleho Ralpha... Takyto dobrak mi k nemu vobec nesedi :)
Mlčanie jahniat (1991)
fantasticky psyhologicky thriller, rada by som vsak opravila don corleone, ktory uvadza, ze Hopkins zahral najkratsiu ulohu ocenenu oscarom, mam pocit, ze Judi Dench ho predbehla svojimi cca 8minutami v zamilovanom Shakespearovi...
Arthur 2: Na mizine (1988)
Liza Minnelli tam hra taku dobracku, az je to tak neuveritelne falosne... Nedalo sa na to pozerat...
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
4 hviezdy za nostalgiu z detstva...
Počiatok (2010)
Tento film sa neda opisat slovami, treba ho vidiet...
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
Cakala som viac - po odach, ktore som tu nasla a po skvelej jednotke... Jednotka surovo ukazala ako to na Wall Street bezi, ukazala bohapuste prahnutie po prachoch za kazdu cenu.... Toto bol cisto romanticky film...Vela veci nemalo ziaden zmysel a vela postav bolo zbytocnych.... Populisticky film o tom ako vsetko aj tak dobre dopadne a ako sa ludia menia... Aj na Wall Street.
Hannah Montana - Film (2009)
Pre deti dobre... Ja som zrala Majku z Gurunu a oni maju Hannah Montanu
Spálené spomienky (2007)
Ako vzdy nadupany Benicio...
Prirodzený talent (1984)
Skvela Glenn Close, skvely Robert Redford a nadherna hudba Randyho Newmana...