Recenzie (3 655)
Zajtra to roztočíme, miláčik...! (1976)
Crazy komedie zneužita ke komunální satiře.
Šiesty zmysel (1999)
Pointa byla u tohoto filmu vynášena jako modla, ale je to základní chyba. Snímek je skorem geniální a po dalším shlédnutí divák objevuje další neuvěřitelně úchvatné věci... Z HLUBIN K TOBĚ VOLÁM, PANE.
Mission: Impossible II (2000)
Myslím, že jedině opak fanatického vyznavače Johna Woo si může tuhle akční jízdu plně vychutnat :-)
Vertical Limit (2000)
Navrhuju přejmenování tohoto filmu na Adrenalin Limit. První scéna (a v podstatě všechny další): kdyby se mi tohle stalo, třesu se strachem jen při pohledu na sebemenší kopeček...
Žandár v New Yorku (1965)
Jo, brečel jsem celej film :-D Ovšem pozor děvčata a chlapci - dabing může na diváka působit také záporně - já proti Františku Filipovskému nic nemám, ale Louis zde předvádí jeden ze svých nejlepších výkonů - on totiž mnoho scénářů postavil na nohy svým herectvím. Skutečně nechápu ty veskrze záporné reakce na tento film. Snímek v základu vychází z rozdílů, ten nejzákladnější jsou francouzští četníci, kteří přijedou na americkou půdu a tam zažívají neobvyklé situace. Od orientace se na trajektu, přes Cruchotovy "halucinace," že vidí dceru, k hotelovým scénám a scénám z konference (jazykové bariéry), k vynikajícím scénám z prohlídky New Yorku (střílející kovbojové plus scény se zmrzlinou), dále psychoanalýza, hledání dcery (ŠA DAP, AJM D FÁTR), baseball, čínské převleky, cesta v kufru a celé to hledání flákoty masa, která by nebyla v tom jejich zatraceném PVC obalu. Napsat, že Louis jenom řve je opravdu demagogie největšího kalibru, protože to je ve všech Funésových filmech a jde o to, jak se to podá a konec konců i o to, jak to přijme divák. Svůj komentář jsem se rozhodl prodloužit poté, co jsem si dal za úkol podrobně naznačit, proč Četník v New Yorku evidentně je dobrým filmem a následně mám pocit (ačkoliv tuhle větu nemám rád) že se mnozí z vás nejspíš dívali na úplně jiný film...
Traja do tanga (1999)
Někdy trošku zkratkovité, ale jinak veselá komedie o ujasnění si orientace.
Človiečik Tate (1991)
Dojemný a pravdivý bijáček, který si na nic nehraje, vše věrně vystihuje a všechny herecké výkony jsou ve vzácné symbióze.
Maverick (1994)
Jenom si vzpomenu na ty nejistě pátravé pohledy zloděje Dannyho Glovera a oloupeného Mavericka a mám nekontrolovatelný záchvat smíchu...
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Nevím, kde jsem přišel na tuto svou teorii, ale myslím si, že co se týká trilogií (což už nebude za pár let u téhle platit), v díle třetím se všechno ze všech dílů "slévá" v to nejlepší. Platí to i tady. DOKTORE JONESI, HLEDÁTE KRISTŮV KALICH. JE TO PRO JEHO SLÁVU, NEBO PRO VAŠI?
Žandár sa žení (1968)
Tvůrci se rozhodli oženit Cruchota s požehnáním veřejnosti a vyšlo jim to. Všem. Starého kozla novým kouskům nenaučíš, ale oživit sérii vztahem vdovec-vdova a vdova-dcera, potažmo všech tří dohromady, se jeví jako dobré. Navíc intermezzo s ctižádostivostí a důstojnickými zkouškami stojí zato.