Recenzie (350)
Divoký Django (2012)
Po prvním zhlédnutí za 4. Jsem moc namlsaný pancharty a todle bylo dle mého o dost horší. Úplně zbytečně natahované.
Správcovia osudu (2011)
Moc fajn film. Vedle Dedication další romantický film, na který se určitě eště podívám :) Jen mi neseděla scéna na záchodě...po sejmutí toho dědka by ho Elise s hysterickým výkřikem poslala někam :) Jo, a co na to Adrian ? :D
Zachraňte Edwardse (2010)
Nádherný, silný dokument.
Oceľová päsť (2011)
Velice špatný film. Po všech stránkách.... jednu hvězdičku za ty pěkně udělané roboty....nedívejte se na to !! :)
Návrat Temného rytiera (2012)
To s tím vězením je taková blbost, jakou jsem v Batmanovi nečekal. Dost mi to pokazilo celkový dojem :(
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Bez Chucka by to byl jednoznačný odpad... :D
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Film, po jehož zhlédnutí 100 % fyzikářů okamžitě páchá sebevraždu. Film, u kterého, byť i na chvíli zapřemýšlíte proč postavy konají co konají, okamžitě ztrácí kouzlo. Film, u kterého musíte přestat přemýšlet a jen se kochat auty, slečnami a přestřelkami. Mě se to podařilo, proto dávám 4 :)
21 Jump Street (2012)
Světlé momenty vždy vystřídaly ty tmavé...škoda, mohlo to být lepší. Palec nahoru za Johny Deppa :D
Amadeus (1984)
Skvělý film, skvělá hudba. Jen !! POZOR !! - Film není v žádném případě podle skutečnosti, Mozart a Salieri vůči sobě neměli žádnou averzi, Salieri neměl v žádném případě podíl na Mozartově smrti... todle mohli napsat do závěrečných titulků...takhle si hromada lidí myslí, že film je podle pravdy... cituji " Hudební vědci myšlenku podílu Salieriho na smrti Mozartově již dávno opustili. Všechny dobové dokumenty, dopisy i události svědčí naopak o vzájemném respektu a naprosto korektním vztahu obou vídeňských umělců."
Zátoka (2009)
Doopravdy běs. Běs to co dělaj delfínům i to jak se k tomu stavějí...