Recenzie (350)
20 vteřin štěstí (2007)
Je tady sice spousta rádoby poučných, moralizujících, nudných pasáží, ale ve výsledku člověk pochopí... U tohodle sportu statistiky nelžou...do 6 let jste buď tuzí anebo chromí... Záběry úchvatné, jsou to borci.
Asgard Projekt (2009)
Sice si to tam všecko pocivě nepřitáhli, jako borci z filmu Agard Jamming, ale stejně pecka. Ty záběry z lítání úchvatné...a btw seskok v tom wingsuitu a do toho písnička B-Complex Beautiful lies jeden z mých nejlepších zážitků u velkého plátna ever...
Asgard Jamming (2009)
Tak todle je můj sen !!!!
Art of Flight (2011)
Záběry krásné, skoky fajné, ale nechat se tam dovézt vrtulníkama a skůtrama, to umí každej. Pro mne mnohem lepší např. Asgard Jamming
Kuky se vrací (2010)
Takovýchto krásných českých filmů si musíme vážit a sypat jim pětky ! :) Koncert Zdeňka a Ondřeje Svěrákových, některé jejich komentáře k popukání :)
Z města cesta (2002)
5 příběhů, 3 peckovní - Kim, Čtvrtníček(Jděte do prdele vy buzeranti - člověk musí být na lidi na vodě přísný), Holubová. 1 otřesný - vypatlaný alkoholik kočí Hruška 1 nudný - Polívka. Resumé je jasné, za 3*
Všemocný (2011)
Jsem rád, že se jim to ke konci nepodařilo klasicky ničím zpatlat :)
Bunraku (2010)
Všecko šlapalo jak švýcarské hodinky ! Spousta akce, komiksových animací, netradičních přechodů a kulis...vtipné dialogy... Na todle člověk musí mít náladu a já ji měl :)
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
yees !!
Záhrada (1995)
Viděno tedy až v roce 2012, ale nepochybně je to film roku :) Labuda je zde famózní !