Recenzie (45)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Nerozumiem tomu vysokému hodnoteniu. Je to nudný a nezaujímavý film. Ak by som vedel čo to bude nepozeral by som to. V podstate sa tam nič neudialo bola to len jedna naháňačka bez nejakých dejových zvratov bez hlbšej myšlienky a bez napätia. Za 3 hviezdy a tá tretia je len za vizuál. Film ničím iným nezaujal, je to jeden bezcenný kus.
Ľadové kráľovstvo (2013)
Tak to vyzerá že sa Disneymu kúpa Pixaru vyplatila. Získali nie len v súčastnosti najúspešnejšie animačné štúdio, ale je zrejmé že dosť ťažia aj s kreatívnej pomoci, ktorú ľudia s Pixaru poskytujú tvorcom zo štúdia Walta Disneyho. Pred pár rokmi Tangled a taraz toto. Je vidno že sa snažia nadviazať na bohatú a úspešnú históriu.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Čo to malo byť? Na toto som mal čakať osem rokov?!! Neuveriteľne depresívny a trápny koniec. Tento seriál už nechcem nikdy vidieť. Vďaka za Priateľov.
Už ani slovo! (2013)
Tá posledná hviezdička je za Jamesa.
Tajný život chaosu (2010)
Tak toto patrí na vrchol rebríčku dokumentárnej tvorby. BBC jednoducho vie ako sa robia kvalitné dokumenty.
Česko vaří s Pohlreichem ŽIVĚ (2013) (relácia)
Tie tri hviezdy sú len za Pohlreicha inač by to bola jedna.
iGenius: Jak Steve Jobs změnil svět (2011)
Je to jedna veľká reklama na produkty Applu.
Temné svetlo (2004) (TV film)
Mám chuť sa zastreliť! Radšej to nikto nepozerajte, iba ak krátko pred smrťou, najlepšie plánovanou...
Obávaný bojovník (2006)
Škoda len že sa na konci neobjavilo: Based on a true story.
Káčerovo (1987) (seriál)
Komiksáci v akcii...