Recenzie (45)
Skrytá identita (2006)
Konečne nejaký film s poriadným koncom. Odporúčam...
Fringe (2008) (seriál)
Podľa mňa je tento námet dobrý asi tak na priemerný kino film, na sériu určite nie.
Kto prežije (2000) (relácia)
Po 3 sériách to malo byť ukončené.
Bostonské zločiny (2004) (seriál)
Jeden z naj seriálov z právnického prostredia. Opravujem: Ten najlepší seriál z právnického prostredia.
Profesionáli (2008) (seriál)
Priemne ma prekvapil Ľuboš Kostelný ten je podľa mňa v seriály najlepší, zatiaľ. Teraz sa teším na ďalšie časti a dávam 3 hviezdičky, zatiaľ...
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
O trochu lepšie ako prví diel, no stále len priemerný film. Nemôžem si pomôcť ale pripomína mi to undergroundovú vlnu.
Dexter (2006) (seriál)
Zatiaľ som vydel len jednu časť, až si to pozriem celé komentár doplním. No dnes dávam tri hviezdičky.
Eli Stone (2008) (seriál)
Seriál ktorí mi pomáha zachovať duševnú sviežosť aj v ťažkých dňoch môjho života.
Búrka storočia (1999) (seriál)
Keď som videl upútavky v televízii na tento film veľmi som sa potešil. No keď som bol v polovici filmu už ma prestával baviť a dopozeral som ho len s povinnosti, keďže je Stephen King môj obľúbený autor.
Mesto tieňov (2008) (seriál)
Po prvích desiatich scenách som ohodnotil vizuálnú stránku na perfektnú. Po prvích desiatich slovách som ohodnotil dialógy za neodpustiteľne zlé. Podľa mňa pokazili celý seriál.