Recenzie (241)
Ostrov (2005)
Promiň Evi :). Neříkám že se mi Ostrov nelíbil ale přišel mi jako typický americký film s lovestory a s happyendem. Škoda, příběh je dobrý a mohl z toho být i nejlepší film roku...
Nuda v Brně (2003)
" Promiň promiň sem pitomec promiň " :-)) Úžasný film!!
Jednoducho sexi (2002)
No mohlo to být i horší, ale scéna jak si celý blok zpívá u Selmy mě dostala! So 60%...
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Úžasný film, na mě sice trochu moc barevný, ale i tak skvělý!!Jeho jedinné minus je ten českej dabing:-(
Americkí štvanci (2001)
3*-4*...
Pád do ticha (2003)
Ohromující!!! Žádný jiný komentář mě vážně nenapadá...
Diabolská svokra (2005)
tak nějak mi nedochází proč se Lopezová stále pokouší hrát!!!! ty 2* jsou pouze za vtipnou Wandu Sykes
Mlčanie jahniat (1991)
It was SO GOOD!!!Thats all !!!
Ed (1996)
Tak nějak nevim jestli má Ceja oči, protože tenhle dosti průměrný film(1996) je z doby asi 2.-3.sezóny "Přátel"(1994), takže Matt nikam neklesl...... .Jinak k filmu: zdálo se to jenom mě nebo Ed nevypadal jako opice?! Kostymérky se moc nevyšvihly.....
Kto z koho (2001)
Film sice nic moc, za film pouze *** ale za sqvěle zahraného Briana alias Jacka dávám 5*!!! Miluju když Norton hraje takový slaboduchý role.....:-))))