Recenzie (1 155)
Bez strachu (1993)
Kvůli tomu silně emotivnímu závěru sem měl vážnou chuť ten plnej počet napálit.
Kellyho gang (2003)
Nadprůměrné životopisné drama, s lehce westernovou atmosférou, skvělými herci a krásnou hudbou.
The Wall: Live in Berlin (1990) (koncert)
Plné hodnocení napálit nemůžu. Ano, jako show je to úžasná, Roger Waters si to uměl vždy pěkně uspořádat, ale fakt, že některé písně jsou zazpívány hostujícími zpěváky strašně. EDIT: Tak nakonec tu pátou hvězdu dostane.
Roger Waters - Rock in Rio (2006) (koncert)
Sice ne tak intenzivní žážitek jako In the Flesh, ale pořád je to nádhera. Celej koncert lze shlédnout zde http://www.youtube.com/watch?v=pOzj8p7-6Yc
Scrat's Continental Crack-Up: Part 2 (2011)
Takhle skvěle jsem se už dlouho nezasmál, ten vtip s ponorem nemá chybu.
Farma (2012) (relácia)
Jako u nás na chatě. :)
Medzi vlkmi (2011)
Příliš dobrý film, než nato, aby byl úspěšný. "Once more into the fray. Into the last good fight I will ever know. Live and die on this day. Live and die on this day. " EDIT: Český dabing dopadl jak jinak než katastrofálně a totálně zabil všechny emoce v závěru.
Hnev Titanov (2012)
Technicky nejdokonalejší antický epos s vizuálem za všechny prachy. Fiennes jako vždy nejlepší (scéna Hádes/ Zeus vs. Makhai a Kronos je nezapomenutelná). I odlehčení v podobě vtípků potěší. Chcete zfilmovaný Titan Quest? Tady ho máte. (Dabing je fuj! Ruce pryč!)
Pink Floyd: The Final Cut (1983)
4 zásadní sklatby z nejemotivnějšího a nejvíce nedoceněného Floydovského alba. Více slov netřeba, tohle se musí vidět, slyšet a cítit.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Slovy nelze vyjádřit pocity, které mnou probíhaly při sledování tohoto skvostu. Jednoznačně nejlepší hudební film všech dob. 100% (jediný co zamrzelo bylo zkrácení písně Waiting for the Worms a vynechání písně Hey you a The Show Must Go On)...... || "All alone, or in twos. The ones who really love you walk up and down outside the wall. "