Recenzie (214)
Highlander (1986)
Díky songům skupiny Queen bych dala nejvyšší hodnocení, ale film nenaplnil má očekávání
Hitlerova kariéra (1977)
Opravdu působivý válečný dokument
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Peter Jackson rozpoutal dobrodružnou cestu, jež se nikoliv vlekla, nýbrž rozvíjela, od hlubokých propastí až do vzletných výšin. Zdánlivě nudný začátek rozproudil se Gandalfovým příchodem a následnou bujarou hostinou, a tak každý, potažmo i pasivní divák, musel být zákonitě, chtě nechtě, vtažen do děje. Sláva budiž 3D zpracování, vyzdviženy nechť jsou vtipné hlášky, s nimiž buď tentokráte pochválen i český dabing...
Honba za slobodou (2004)
Pro mě osobně krásná romantika. Už se těším, až ji uvidím potřetí.
Hotel snov - Seychely - ostrovy splnených želaní (2006) (epizóda)
Už jen ty Seychely... :-)
Hriešny tanec (1987)
Dirty Dancing je má srdeční záležitost už od dětství a nemyslím, že by jí kdy přestal být. Mladý Patrick Swayze je zde totiž prototypem chlapa, po kterém ženy touží. Proč si tedy občas nedopřát ten luxus a nezatančit si v roli Jennifer Grey...
Hrozba smrti (1989)
Paráda, no Patrick no.... :-)
Iron Man 3 (2013)
"Některé démony si vytváříme sami."
Jack Frost (1998)
"Dokud máš někoho ve svém srdci, nikdy ho neztratíš, Charlie." - "Kdykoliv se loučit mám, tak, lásko, pláču." - "Vždycky vás uslyším..." Silný příběh podbarvený skvělým Hansem Zimmerem a zakončený hitem od Hanson - Good lovin. Co dodat.
Jake a Tlsťoch (1987) (seriál)
Na Jakea se dobře dívá a bavilo mě, jak si z Tlusťocha dělá legraci :-)