Recenzie (214)
Agatha Christie's Poirot (1989) (seriál)
Nevim, ale nějak mi tento "chlápek " moc nesedí
Ako sa stavia sen (2007) (relácia)
Byl by to hezký pořad, ale....bohužel mi hodně vadilo to, že zdevastovali původní nábytek a to ještě nemluvím o některých nemístných poznámkách mladých designérů
Alfie (2004)
Tak na tom, že "boží mlýny melou pomalu, ale jistě", asi něco bude...
Americký gangster (2007)
Bylo to těžké rozhodování mezi 4 a 5 ... pasáže s drogově závislými byly chvílemi příliš zdlouhavé ... nakonec jsem však zvolila 5, a to díky závěru v prodloužené verzi
Amy (2015)
Strhující dokument životní dráhy velkého talentu a nezapomenutelné zpěvačky, ukazující nejen její životní trable a závislosti, ale také citlivou milující osobnost a využívání od nejbližších lidí, které tolik milovala a jimž bezvýhradně věřila.
Andrew, člen našej rodiny (1999)
Hodně silný film. "Pan herec" - Robin Williams - opět ukázal svůj neobyčejný talent pro dojemné scény.
Antigona (1964) (TV film)
V tomto znění to bohužel nebyl "můj šálek kávy". Na základě četby jsem se těšila, ale mé očekávání nebylo naplněno. "3" dávám hlavně díky R. Lukavskému.
Asterix a Olympijské hry (2008)
My jsme se bavili dobře. Vy tady snad všichni ztrácíte smysl pro humor
Atentát (1964)
Zase pro mě film na hranici mezi hodnocením 4 a 5. Zatím nechávám hodně hezkou 4.
A zbav nás Evy (2003)
Evi, tenhle název filmu si neber osobně, ju ;-) , protože ty jsi naopak poklad