Recenzie (112)
V Bruggách (2008)
Přestože se to podle traileru může zdát, V Bruggách není uhláškovanou gangsterkou, ale tragikomickým, dojemným příběhem. Děj plyne příjemně pomalu a je tedy škoda, že anotace filmu prozrazuje děj více jak do dvou třetin. V té době se také objeví Ralph Fiennes (do té doby jen jako extrémě sprostý hlas v telefonu) a z poklidného dramatu plného černého humoru se stane lehce klišovatá akce. Na plný počet to ale pořád stačí.
Kdo chce zabít Jessii? (1966)
jen taková připomínka, není to koment...ale hrál tam i Libíček...
Detektívi z Hollywoodu (2003)
Ford už je dost starý, přehrává ho i Hartnett...a navíc je to blbé a nudné...
Superman 3 (1983)
Tak tohle je fakt paráda...po filmařské i umělecké stránce totální blbost, ale bavil jsem se neuvěřitelně....vidět ožralého supermana, jak v baru střílí buráky, nebo jak narovnává věž v Pise, to se jen tak nevidí...:-)
Beštia (2003)
Úžasný film. Závěrečná bitka se skládá ze dvou záběrů, na kterých je jasně vidět, že seagal i padouch stojí na opačné straně místnosti. Paralelně s tím jde přestřelka se seagalovým pomocníkem, která naopak vypadá velice slušně. Bohužel všichni v tomhle filmu používají airsoftové zbraně (na kuličky) od vietnamců (stojí asi stovku a poznají se tak, že mají šroubky úplně všude, skrz hlaveň a tak).
Komisár Rex (1994) (seriál)
Dal bych tři, ale za epizodu se satanistama musím jednu přihodit.
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Kdysi jsem na tom vyrůstal...te bych už ale asi nevydržel ani úvodní znělku.
V.I.P. - Agentúra Vallery Ironsovej (1998) (seriál)
Úžasný seriál...doufám, že jsou všechny jeho kopie spolu s originálem zahrabané někde hodně hluboko a zasypané vápnem.
Smrť jej pristane (1992)
Scéna u doktora patří k tomu nejlepšímu, co jsem kdy viděl, bez ní by to bylo za tři...není to špatné, ale podruhé už to tak nefunguje...
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
GP jak prase...