Posledné recenzie (73)
Alica v krajine zázrakov (2010)
Kdyby to nebylo tak moc shrekoidní, tak by to u mě mělo navíc. Ale ono to takové bylo.
Pán Nikto (2009)
Výbornej film se u mě zřejmě pozná tak, že mě donutí setřít prach ze zapomenutého čsfd profilu jenom kvůli tomu, abych ho ohodnotila pěti hvězdičkami a napsala komentář.. Pár věcí, co mám pořád v hlavě. Nejdřív jsem si myslela, že film bude jenom další sestřih zmatených scén, které mají dávat "jakoby" nějakou myšlenku, ale ve skutečnosti dávají dohromady jen hrůzu a zmatek. No a tak to nebylo. Co na filmech úplně nejvíc miluju je totiž to, když po celou dobu sledování jsem příjemně zmatená, mám pocit že tohle v životě nikdy nepochopím, a na konci to všechno dostane plný obrysy, najednou se to jeví jasnější a jasnější a já mám pocit, jako bych byla součástí tý nejgeniálnější myšlenky. Vždyť přece.. námětem filmu je otázka, kterou si každý z nás nesčetněkrát kladl! Co by se stalo, kdybych tohle udělal jinak? Jaký by byl můj život pak? Ten film není nic zmatenýho, není to ani sci-fi. Je to dokonalej náhled do těch nejjednodušších lidskejch myšlenek.
Verejní nepriatelia (2009)
Čekala jsem, že tohle bude fakt bomba. Některý scény takový fakt byly.. jenže celkovej dojem z filmu? Víc než dvouhodinová hoňka za někým, kdo se ve skutečnosti vůbec neschovává, a hlavní pointa mi nějak unikla. O krizi se moc nemluvilo (a myslím, že to byla jedna z nejhlavnějších aktérů). O podpoře veřejnosti tam bylo taky houby, a přitom o tom to celé bylo,ne? Šla jsem na film s určitou představou děje, a film mi jí dokonale vyvrátil. Takže teď moc nevím, o čem to bylo.