Recenzie (133)
Oblivion: Nevedomí (2013)
Naprosto perfektní audiovizuální pecka.
Na vlásku (2010)
Konečně suprový animák. Toho koně chci domů!!!!
Americký nindža 5 (1993)
Takovéhle filmy by měli hodnotit jen lidé, kteří se narodili kolem roku 1980, to by pak bylo jiné hodnocení. Samozřejmě, že když se na to dnes podívá puberťák po všech transformerech a nasteroidovaných ultimate fighterů, tak mu to příjde jako sračka.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Tak tohle překonalo všechno
Zastavte Cartera (2000)
Stallone je drsný jak trojstovka šmirgl a mě se to zatraceně líbí!
Komando (1985)
Kde je Sally? -- Pustil jsem ho :DD
Bomnalui gomeul johahaseyo? (2003)
Ne, já prostě musím dát všech 5. Nevím, možná už jen tím, že je to korea a romantika. Nesrovnávám je jen s Koreiskými filmy podobného žánru, ale všeobecně. Jenže když nad tím tak uvažuju, tak by pak asi museli dostat 5 hvězdiček všechny, protože americké, nebo jiné se na ně nechytaj :) No co, jsou to prostě dokonalé filmy a zaslouží si to.
Minyeoneun goirowa (2006)
Co k tomu napsat, zase korejská paráda no.
Opičí král (1986) (seriál)
dětství :)
Transformers (2007)
Lidi, nechte si ty referáty :) Byla to prostě dokonalost! Už teď se mi ježí chlupy na palci pravé nohy, když pomyslím na dvojku.