Recenzie (133)
Diabol nosí Pradu (2006)
spíše tři a půl, kdybych byl ženská, tak bych dal asi 5 :)
Dom pri jazere (2006)
Krásný film, možná kdybych viděl korejskou předlohu, tak by mi to nepřišlo, ale takhle se mi film moc líbil a každému ho můžu jen doporučit.
Elita armády (2006)
Doufám, že tenhle film nenapadne nikoho vysílat v kině. Je to klasická TV béčková, možná až céčková akčňárna, ale co naplat. Dám tomu 3* za to, že tam hrál Van Damme :) Prostě mám rád akční hrdiny 80-tých let no... Jinak je to fakt pruda.
Fušeri zo striedačky (2006)
Tuhle věc jsem si pustil pozdě večer a byl jsem si jistý, že u toho usnu. S překvapením jsem neusnul a dobře jsem se bavil, takže doporučuju každému, kdo se chce zasmát.
Medzi nami zvieratami (2006)
Slabší, ale pořád zabávný animák :)
Minyeoneun goirowa (2006)
Co k tomu napsat, zase korejská paráda no.
Nezvratný osud 3 (2006)
smrt je opět vypočítavá bestie a opravdu se nedá jen tak přelstít :)
Noc úplňku (2006)
Po tom, co jsme se na Restless se Systemem dodívali, tak jsme fakt moc nadšení nebyli. Já u toho asi 3x málem usnul.... :) No ale jsou i horší filmy. Prostě oproti traileru byl Restless takový hovnový průměr.
Posledný bozk (2006)
Až příliš realistické, ale to je dobře. Ukazuje se zde jak byste se měli skutečně zachovat ve vztahu, v životě. Bohužel v dnešní době se to už moc nenosí a tak děláme kraviny, podvádíme, lžeme,....
Potomkovia ľudí (2006)
Vizuálně moc pěkné, ale příběh zase tak fascinující není.