Recenzie (133)
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Epický konec filmu :)))
Oblivion: Nevedomí (2013)
Naprosto perfektní audiovizuální pecka.
Bojová loď (2012)
Tolik zbytečných postav a keců v jednom filmu jsem ještě nežral...a Rihannu bych nakopal do prdele. Holka táhni zpátky na pódium, tohle ti fakt nejde. Efekty teda luxusní. Třetí hvězda za Jablonského hudbu.
Thor (2011)
Pro mě příjemné překvapení. I když nevím kdo teď v Holywoodu vymýšlí kostýmy...ty jsou celkem trapné a smutné...proto mě trailery moc nepřesvědčili. Stejný pocit mám z x-menů z první třídy, kde má borec helmu 2x větší než je jeho hlava... wtf?
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Tak tohle překonalo všechno
Na vlásku (2010)
Konečně suprový animák. Toho koně chci domů!!!!
Nočná mora z Elm Street (2010)
totální zklamání
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
jedna hvězda za fakujícího Odpadlíka :)
Far Cry (2008)
Náhodou to byla celkem sranda. Myslím, že Boll ví, že dělá sračky, takže se do toho snaží nacpat alespoň vtipné Willisovské hlášky. Jinak jediné co má film společného se hrou je Jackova košile a Far Cry font v titulcích.
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Existujou dobré filmy, hodně dobré filmy, pak super filmy, super filmy od kterých čekáte, že budou vážně "super" , no a pak existujou super filmy od kterých čekáte, že budou vážně "super" a vyklube se z nich "super sračka"...... tak překombinovanou naspeedovanou kameru můžu vidět v každém druhém songu na MTv...a vyměnte toho amerického ukraince v hlavní roli...zlatý Brosnan