Recenzie (37)
Hudson Hawk (1991)
Naprosto ujeté, šlené, vtipné, občas až moc...celkově ale báječná podívaná. Willis je imho komediální typ :)
Robin Hood - Kráľ zbojníkov (1991)
Podle mě nejlepší film o Robinu Hoodovi, co byl natočený. S historickou věrností si moc hlavu neláme, ale co už. Costner se překonává, Rickman je naprosto dokonalý a Freeman jako vždy úžasný. Sem tam by byly drobnosti, které by se daly vytknout, ale ty člověk s klidem přejde. Už jenom kvůli Rickmanovi jakožto šerifovi z Nottinghamu, který hce zrušit Vánoce :)
Blbý a blbší (1994)
Naprosto blbé - a naprosto vtipné.
Super finta (1985)
Úžasná komedie s Belmondem, dneska už klasika. Pravda je, že druhá polovina filmu je slabší, ale první pro mě celkové hodnocení vytáhne s přehledem na 5/5.
Slečna na stráženie (1999) (TV film)
Klasická hollywoodská slátanina ala Popelka. Už podle jména musí být každému jasné, o co půjde a jak to skončí. Nenápaditý a okoukaný humor, založený na klišé "my jsme bohaté rozmazlené dětičky, co nesnáší jakoukoliv chůvu, děláme všem naschvály" zaručen.
Americký ninja 2 (1987)
Tady to jen bojové scény zachrání od hodnocení "odpad". O hereckých výkonech se nedá ani mluvit, příběh ještě horší než v předchozím dílu a řeči, i když jsem měla za to, že nic horšího být nemůže...tak bohužel může.
Americký ninja (1985)
Příběh nanejvýš nenápaditý a slabý, naprosto klišovité průpovídky "hlavního hrdiny", ale aspoň trochu to zachraňují bojové scény.