Recenzie (340)
Motýlik (1973)
To je neuveritelne uveritelne!
Moulin Rouge (2001)
Kdo nevidel, nezije. Kdo ano, chce zit jen v MOULIN ROUUUUUGE!!!!!
Mravec Z (1998)
Vynikajici a vtipny animacek, numero uno az do prichodu Bug´s Life... to je jina klasa :)
Mucha (1986)
Nejlepsi!
Múmia (1999)
Sommers uhodil na hlavicku hodne tezkym kladivem a do cerneho k tomu. Brilantni pribeh, krasni herci, atmosfera, ktera me takto naposledy pohltila u Indyho. K tomu koreni zivota cili humor... mno spokojenost v dusi nezmerna!
Múmia sa vracia (2001)
Vraci se Mumie a vraci se i zabava. Radost v dusi pokracuje. :)
Musíme si pomáhať (2000)
Velice pusobive, smutne a nabite skvelymi dialogy s herci tech nejvyssich kvalit.
Múzeum voskových figurín (2005)
Moc pekny D-ark C-astle movie :-)
Muž bez tieňa (2000)
Skvele triky, napad stary. Misto nevyrazneho Bacona bych prosadil nekoho vhodnejsiho. Na Verhoevena slabe.
Muži v čiernom 2 (2002)
Krize, nic nez krize, horsi nez jednicka. Namyslenej cernoch se se seslym belochem potaceji z jedne trapne scenky do druhe.