Recenzie (340)
Rafťáci (2006)
Janak je borec! Film od filmu se uci a jediny u nas umi udelat srandovni film pro mlady. Navic spojeni s Chyskou pridava filmu na sile. Madl je lepsi herec nez Kotek, to se jasne ukazalo zde.
Záhrada (1995)
Skvela Jana Svandova, jeji kreace vcetne dialogu me dodnes rajcuje!
Nexus (1994)
Snaha byla :)
Víkend bez rodičů (1981)
Hodne zly!
Čertův švagr (1984) (TV film)
Chudy pribuzny....
King Kong (2005)
Hruza! To se neda popsat, za tolik penez takova sracka, to snad ani nejde za nic horsiho utratit. Nevim, veru, co je tu smesnejsiho... nejde srovnat s nicim, jen s onim samym. Zadni projekce na urovni 50let za dolary let dnesnich, to uz je kurva odvaha to obhajit. Ale stejne jako panu Troskovi to preju, kdyz si kdokoliv zajisti prachy, at natoci treba kaleni splestule blative s pohledem 10ti kamer. Prachy, jen o tom to je :-) jen lituju tech, co je do kasicky hazeji......
Tajomný let (2005)
Nechutnost, klise, patos a marast hollywoodu novyho tisicileti, bran tak vazne, ze az mrazi. Varuju vsechny inteligentni lidi tohoto sveta!
História násilia (2005)
Excellent!
Kliatba bratov Grimmovcov (2005)
Zmatek nad zmatek, vse je zmatek, v hlavni roli s nymandem a nejblbejsim xichtem Hollywoodu.
Mazlíček (1934)
Smira,neskutecna!