Recenzie (340)
Da Vinciho kód (2006)
Krasna komedie, zvlaste vykon pani Tautou, neustale vymeny jazyku (italstina padoucha, zkoumani stop v latine a vyplnovani hesel v anglictine), ve me nadlouho zustanou. Neni krasnejsiho prikladu, nez je tento "tvar", ktery ukazuje idiocii americke kultury soucasnosti. Reziser, potazmo scenarista pocita s ucasti v kinosale s tim nejnizsim tvorem zrozenym na planete Zeme a jejich touha, aby i tento pochopil, oc jim jde, je nezmerna a nezna mezi. Trochu me to vratilo do tech krasnych naivnich let padesatych.... ale i ten Ichtyandr mel kouzlo a svou nejakou realnou podstatu. A pokud tu nekdo tvrdi, ze je "tvar" presnym prevodem knihy, tak timto lituji vsech ctenaru, nebot i oni nevedi co cini, ehm ctou.
Hory majú oči (2006)
Velika lahoda!
Účastníci zájazdu (2006)
to je tak straslive strasny, ze to ani vyjevit nejde!!!
V ako vendeta (2005)
Da se to, ale jen jednou.
Match Point - Hra osudu (2005)
To se moc nepovedlo. A na W. je to hodne slaby.
Duchovia Marsu (2001)
Carpenter zemrel.... aspon pro me :(
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Tak jsme se tu vsichni sesli.... jedenact set pitomcu, co tenhle skvost nepochopilo.
Kolja (1996)
Klenot - pravda!
Redakce (2004) (seriál)
Placu, placu suuuuuul......
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Jedna hvezda za to, ze se porad neklepe kamera.